Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?

Ofte stilte spørsmål

  • Hvordan kan jeg endre min bestilling?

    For endringer i preferanser eller forespørsler, vennligst kontakt hotellet direkte. Hotellets telefonnummer finner du i bestillingsbekreftelsen.

    For endringer i datoer, antall personer og/eller antall rom, vennligst send en melding til HotelSpecials via kontaktskjemaet. Endringer kan gjøres hvis bestillingsbetingelsene tillater det. Du finner bestillingsbetingelsene i bestillingsbekreftelsen. HotelSpecials tar ikke betalt for endringer i reservasjonen din, men avhengig av typen endring kan hotellet kreve et tilleggsbeløp. Hvis hotellet krever ekstra kostnader, vil vi varsle deg og diskutere disse kostnadene på forhånd.

  • Hva gjør jeg hvis jeg vil avbestille bestillingen min? Informasjon om avbestilling.

    Hvis du vil kansellere en bestilling, gjør du følgende:

    1. Åpne bestillingsbekreftelsen (du har mottatt den på e-post). Hvis du ikke finner den, sjekk søppelpostmappen din. Du kan også be om en ny bekreftelse ved å bruke e-postadressen din. 
    2. Gå til Avbryt bestilling? og klikk på den blå lenken
    3. Bekreft at du vil avbestille ved å klikke på knappen.

    Vær oppmerksom på at bestillingen ikke er avbestilt før du har fullført disse trinnene og mottatt en avbestillingsbekreftelse fra oss.

    Godt å vite når du avbestiller

    Avbestillinger utenfor avbestillingsvilkårene:
    Les først avbestillingsbetingelsene for bestillingen din. Du finner dem i bestillingsbekreftelsen din. Hvis du avbestiller en forhåndsbetalt reservasjon utenfor avbestillingsvilkårene, har du ikke rett til refusjon. Hvis hotellet, til tross for bestillingsbetingelsene dine, godtar å kansellere den forhåndsbetalte reservasjonen din, bør du ta hensyn til at hotellet kan kreve ekstra for dette. Refusjonen av din forhåndsbetalte bestilling vil være i form av en kupong fra oss på HotelSpecials. Av denne grunn anbefaler vi alltid at du tegner en avbestillingsforsikring når du bestiller en ikke-avbestillbar reservasjon.

    Avbestillinger innenfor vilkårene og betingelsene:
    Hvis du har bestilt en forhåndsbetalt reservasjon og deretter avbestiller innenfor vilkårene i avbestillingsreglene, vil du motta en refusjon til kontoen din.  De betalte servicegebyrene og eventuelle kostnader for reise- og avbestillingsforsikring/avbestillingsdekning refunderes ikke. Eventuelle transaksjonskostnader refunderes ikke.

  • Hva skjer hvis jeg ikke får noen bekreftelse via e-post?

    Har du bestilt via HotelSpecials for mer enn en halv time siden, men har ennå ikke mottatt en bestillingsbekreftelse fra oss? Prøv følgende trinn for å se om det hjelper deg:

    1. Sjekk først om bekreftelsen har havnet i søppelpostmappen din. Hvordan sjekker jeg søppelposten min? Gå til e-posten din og se i søppelpostmappen. 

    2. Bestillingsbekreftelsen ligger ikke i søppelpostmappen din? Bekreftelsen er sendt fra e-postadressen info@hotelspecials.no. Søk i e-postmappen din etter denne e-postadressen: info@hotelspecials.no. Du kan finne bestillingsbekreftelsen i innboksen din på denne måten. Sørg også for å legge til denne e-postadressen i listen over sikre avsendere.

    3. Ligger ikke bekreftelsen i søppelpostmappen din? Da kan du selv be om en ny bekreftelse via denne lenken. Det er viktig at du bruker samme e-postadresse som du bestilte med, og at du ikke gjør stavefeil.

    4. Fungerer det fortsatt ikke? Ta kontakt med vår kundeservice.

    Merk: Oppgi e-postadressen du brukte ved bestillingen.

  • Hva betyr det at bestillingen är på "førspørsel"?

    Noen avtaler må behandles av hotellet før du får en klar bekreftelse. Hvis du gjør en slik anmodning, får du en klar bekreftelse innen 24 timer (vanligvis får du et svar innen 2 timer). I unntakstilfeller kan hotellet avslå anmodningen dersom de har fått mange bestillinger rett før din bestilling. For alle tilbud, er det tydelig hvis du må vente på en endelig bekreftelse av bestillingen.

  • Hva hvis hotellet er fullt?

    Noen ganger blir hotellet fullt mens du gjør din bestilling. I disse tilfellene vil vi kontakte deg umiddelbart for å tilby andre alternativer.

Søk etter kategori

Har du noen spørsmål?

Mer informasjon