Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?

Ofte stilte spørsmål

  • Kan jeg endre min reservasjon etterpå?

    Hvis du ønsker å endre bestillingen (f.eks endre ankomstdato), er du velkommen til å kontakte oss via e-post på: info@hotelspecials.no. Oppgi alltid bekreftelsenummer og navn når du kontakter oss.

  • Hva gjør jeg hvis jeg vil avbestille?

    Avbestillinger må gjøres via linken i din bekreftelse som du mottar via e-post. Du kan også kontakte oss via e-post på info@hotelspecials.no for å avbestille. Sørg for å inkludere ditt navn, ankomstdato og bestillingsnummer. Du må alltid få bekreftelse på avbestilling via e-post for at det skal være gyldig. Avbestillinger som gjøres direkte til hotellet er ikke gyldig og er derfor klassifisert som en sen avbestilling. Dersom angrefristen er utløpt, kan hotellet og HotelSpecials.no belaste deg kostnaden for dette (se våre forhold). Vi anbefaler derfor at du avbestilling så tidlig som mulig.

  • Hva skjer hvis jeg ikke får noen bekreftelse via e-post?

    Hvis du ikke har mottatt noen bekreftelse på din reservasjon via e-post, må du kontakte oss via e-post eller telefon. For å kunne hjelpe deg, bør du vedlegge informasjon om ditt navn, hotellets navn og byen og dato for ankomst og lengden på oppholdet.

  • Hva betyr det at bestillingen är på "førspørsel"?

    Noen avtaler må behandles av hotellet før du får en klar bekreftelse. Hvis du gjør en slik anmodning, får du en klar bekreftelse innen 24 timer (vanligvis får du et svar innen 2 timer). I unntakstilfeller kan hotellet avslå anmodningen dersom de har fått mange bestillinger rett før din bestilling. For alle tilbud, er det tydelig hvis du må vente på en endelig bekreftelse av bestillingen.

  • Hva hvis hotellet er fullt?

    Noen ganger blir hotellet fullt mens du gjør din bestilling. I disse tilfellene vil vi kontakte deg umiddelbart for å tilby andre alternativer.

Søk etter kategori

Har du noen spørsmål?

Mer informasjon