Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?

Ofte stilte spørsmål

  • Kan jeg endre min reservasjon etterpå?

    Hvis du ønsker å endre bestillingen (f.eks endre ankomstdato), er du velkommen til å kontakte oss via e-post på: info@hotelspecials.no. Oppgi alltid bekreftelsenummer og navn når du kontakter oss.

  • Hva gjør jeg hvis jeg vil avbestille?

    Avbestillinger må gjøres via linken i din bekreftelse som du mottar via e-post. Du kan også kontakte oss via e-post på info@hotelspecials.no for å avbestille. Sørg for å inkludere ditt navn, ankomstdato og bestillingsnummer. Du må alltid få bekreftelse på avbestilling via e-post for at det skal være gyldig. Avbestillinger som gjøres direkte til hotellet er ikke gyldig og er derfor klassifisert som en sen avbestilling. Dersom angrefristen er utløpt, kan hotellet og HotelSpecials.no belaste deg kostnaden for dette (se våre forhold). Vi anbefaler derfor at du avbestilling så tidlig som mulig.

  • Hva skjer hvis jeg ikke får noen bekreftelse via e-post?

    Har du bestilt via HotelSpecials for mer enn en halvtime siden, men ennå ikke mottatt bestillingsbekreftelse fra oss? Prøv følgende trinn for å se om det hjelper:

    1. Sjekk først om bekreftelsen har havnet i søppelpostmappen din. Hvordan sjekker jeg spam? Gå til e-posten din og se i søppelpostmappen. Forklaringen til Gmail og Outlook finner du her. Det er mulig at bestillingsbekreftelsen havnet i denne mappen fordi vår e-postadresse ikke er på listen over sikre avsendere.

    2. Ligger ikke bestillingsbekreftelsen i søppelpostmappen din? Bekreftelsen sendes fra e-postadressen info@hotelspecials.no. Søk i e-postmappen din etter denne e-postadressen: info@hotelspecials.no. Du kan finne bestillingsbekreftelsen i postkassen din på denne måten. Husk også å legge til denne e-postadressen i listen over sikre avsendere.

    3. Er ikke bekreftelsen i spam? Be så selv om en ny bekreftelse via denne lenken. Det er viktig at du bruker samme e-postadresse som du bestilte med og at du ikke gjør noen skrivefeil.

    4. Fungerer fortsatt ikke? Ta så kontakt med vår kundeservice.

    Vennligst merk: skriv inn e-postadressen du brukte for å gjøre bestillingen.

  • Hva betyr det at bestillingen är på "førspørsel"?

    Noen avtaler må behandles av hotellet før du får en klar bekreftelse. Hvis du gjør en slik anmodning, får du en klar bekreftelse innen 24 timer (vanligvis får du et svar innen 2 timer). I unntakstilfeller kan hotellet avslå anmodningen dersom de har fått mange bestillinger rett før din bestilling. For alle tilbud, er det tydelig hvis du må vente på en endelig bekreftelse av bestillingen.

  • Hva hvis hotellet er fullt?

    Noen ganger blir hotellet fullt mens du gjør din bestilling. I disse tilfellene vil vi kontakte deg umiddelbart for å tilby andre alternativer.

Søk etter kategori

Har du noen spørsmål?

Mer informasjon