Hotel New Flanders , 3 Stjerner

Stationsplein 5 9100 Sint Niklaas Belgia
  • Gratis Wi-Fi
  • Hotel Eigen restaurant
  • besøker Ghent

Om hotellet

  • Gratis Wi-Fi
  • Hotel Eigen restaurant
  • besøker Ghent
Teksten blir automatisk oversatt og kan derfor være vanskelig å forstå.
  • plassering
    6.5
  • Valuta for pengene
    4.9
  • Personalets vennlighet
    5.9
  • Atmosfære
    5.1
  • Romskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renslighet
    5.4
Basert på 8 verifierade recensioner av ekte gjester.
Stationsplein 5 9100 Sint Niklaas Belgia
nær steder
sentrum
500 m
buss
200 m
togstasjon
200 m
flyplass
51 km

Når vil du reise?

Dine reisedatoer

Vis bare tilbud med:

Det er ingen tilgjengelige rom med disse filtrene. Juster valget for flere alternativer.

Vi anbefaler

Rom

  • Maks. 2 voksne
  • Dobbeltseng
Kombinert dusj og badekar Trådløst internett Utsikt over gaten
Villkor
    • Unntatt frokost
    • Gratis avbestilling
      Du kan avbestille uten kostnad frem til 12:00 1 dag før ankomst
    • betale direkte
    Fra 855 kr.
    Pris per natt, 2 voksne
    inkl. turistskatt
    inkl. turistskatt
    Bestill nå
  • Maks. 2 voksne
  • Dobbeltseng
16m2 Trådløst internett Utsikt over gaten
Villkor
    • Unntatt frokost
    • Gratis avbestilling
      Du kan avbestille uten kostnad frem til 12:00 1 dag før ankomst
    • betale direkte
    Fra 1113 kr.
    Pris per natt, 2 voksne
    inkl. turistskatt
    inkl. turistskatt
    Bestill nå
Finner overnattinger...

Oops! Noe gikk galt.

Du kan prøve igjen

Oppdater siden hvis det ikke fungerer.

Oops! Noe gikk galt.

Du kan prøve igjen

Oppdater siden hvis det ikke fungerer.

details are loading...

Hotellinformasjon

  • Stationsplein 5, 9100 , Sint Niklaas, Belgia
  • Innsjekking 14:00

  • Utsjekking 12:00

  • 24-timers resepsjon

  • Tidlig innsjekk. Ja

  • Ikke tillatt

  • Hele hotellet er røykfritt

  • 20

5.3 /10 Lavere enn gjennomsnitt
Basert på 8 verifierade recensioner av ekte gjester.
  • plassering
    6.5
  • Valuta for pengene
    4.9
  • Personalets vennlighet
    5.9
  • Atmosfære
    5.1
  • Romskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renslighet
    5.4
  • plassering
    6.5
  • Valuta for pengene
    4.9
  • Personalets vennlighet
    5.9
  • Atmosfære
    5.1
  • Romskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renslighet
    5.4
5.3 /10 Lavere enn gjennomsnitt
Basert på 8 verifierade recensioner av ekte gjester.
  • plassering
    6.5
  • Valuta for pengene
    4.9
  • Personalets vennlighet
    5.9
  • Atmosfære
    5.1
  • Romskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renslighet
    5.4
  • plassering
    6.5
  • Valuta for pengene
    4.9
  • Personalets vennlighet
    5.9
  • Atmosfære
    5.1
  • Romskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renslighet
    5.4
5.6 /10 Lavere enn gjennomsnitt
Anonym - Nederland
31 Mai 2026 , Reiser alene
  • Beliggenhet, nær stasjonen. Personalet/eierne er vennlige, noe som gjør det svært synd at opplevelsen og rommet ikke var bra.
  • locatie, dicht bij het station. Personeel/eigenaren zijn vriendelijk, waardoor het zeer jammer is dat de ervaring en de kamer niet goed waren.
  • Rommet var fullt av fluer og mygg. Vasken hadde ikke avløp og var et stort gapende hull. Ingen badekarplugg; jeg måtte be om en og fikk det enkle svaret to ganger at pluggene var ute ... Selv om jeg bestilte et rom med badekar. Jeg fikk heller ikke et annet rom; akkurat da jeg ville ha pengene tilbake, var det plutselig en plugg ute ... TV-en slo seg på, men hadde ingen kanaler. Jeg måtte også gå til serviceskranken for dette. Det ble til slutt fikset, men det tok litt av tiden min. Rom 11 ligger rett ved siden av tretrappen, slik at du hører alle komme og gå. Hotellet er ekstremt støyende; du kan høre alle snakke, gå og TV-en fra andre rom. Det hjelper ikke at gulvet er laminat. Og en utbrent hårføner.
  • Kamer zat vol vliegen en muggen. De gootsteen had geen putje en was een groot gapend gat. Geen bad stop, heb hier voor moeten vragen en kreeg 2 keer het simpele antwoord dat de stoppen op zijn... Ondanks ik een kamer geboekt heb met bad. Ik kon ook geen andere kamer krijgen, bij het punt dat ik mijn geld terug wilde hebben was er ineens een stop... De tv ging wel aan maar had geen kanalen. Ook hiervoor moest ik naar de service balie. Dit is uit eindelijk wel gemaakt maar ging van mijn tijd af. Kamer 11 ligt gelijk naast de houten trap en zorgt ervoor dat je iedereen hoort komen en gaan. Het hotel is super gehorig, je hoort iedereen praten, lopen en de tv van andere kamers. Het helpt niet dat de vloer van laminaat is. En doorgebrande fohn.
Merk som upassende Flagget som upassende
4.0 /10 Mangler nok anmeldelser
Joke Plomp - Nederland
2 Juni 2025 , Pensjonert par
  • ikke
  • Geen
  • Veldig dårlig, mye forsinket vedlikehold. Veldig varmt på rommet, fordi det er mye støy, stank og fluer når man åpner vinduene. Hotellrommet ser ikke ut som på bildene i det hele tatt. Sengen er god, men veldig liten.
  • Zeer armoedig, erg veel achterstallig onderhoud. Erg warm op kamer, want bij openen ramen veel last van herrie, stank en vliegen. Hotelkamer lijkt voor geen meter op de plaatjes. Bed is goed, maar erg klein.
Merk som upassende Flagget som upassende
4.0 /10 Mangler nok anmeldelser
Anonym - Nederland
24 Mars 2025 , Personer over 35 år
  • Nei!
  • Geen!
  • Veldig seriøst utdatert hotell, med falleferdige rom/bad og når du kommer inn ser du at de fortsatt har all julepynten hengende og husregler angående Corona
  • Zeer ernstig verouderd hotel, met vervallen kamers/badkamers en bij binnenkomst zien, dat ze alle kerstversiering nog hebben hangen en de huisregels m.b.t. Corona
Merk som upassende Flagget som upassende
7.4 /10 God
Anonym - België
19 April 2024 , Reiser alene
  • Nær alt
  • Kortbij alles
  • Ingen kjøleskap på rommet Støyforurensning fra tog og trafikk
  • Geen frigo op de kamer Geluidsoverlast van treinen en verkeer
Merk som upassende Flagget som upassende
5.1 /10 Lavere enn gjennomsnitt
Anonym - Nederland
12 April 2023 , Personer over 35 år
  • Enkelt hotell som i prinsippet skal dekke våre behov.
  • Eenvoudig hotel dat in beginsel zou moeten voldoen aan onze wensen.
  • Knapt noen kommunikasjon med eieren. Tett vask som bare ble delvis reparert, men spesielt mangel på frokost mens den uken var booket og betalt. Forresten, umiddelbart mottatt penger tilbake, men du kan ikke spise penger. Argumentet var; vi serverer ikke frokost lenger siden corona. Så hvorfor tilbys det fortsatt? Hygienen på hotellrommet var tilstrekkelig, men absolutt ikke topp. r
  • Nauwelijks communicatie met de eigenares. Verstopte wasbak die slechts ten dele werd hersteld, maar vooral het gebrek aan een ontbijt terwijl dat wek was geboekt en betaald. Overigens direct geld terug gekregen, maar geld kun je niet eten. Het argument was; we serveren sinds corona geen ontbijt meer. Waarom wordt het dan nog aangeboden? De hygien op de hotelkamer was voldoende maar zeker niet top. r
Merk som upassende Flagget som upassende
5.4 /10 Lavere enn gjennomsnitt
Anonym - Nederland
16 August 2022 , Familie med barn under 12 år
  • Denne anmeldelsen har ingen kommentar
Merk som upassende Flagget som upassende
7.4 /10 God
Anonym - België
7 Februar 2022 , Personer over 35 år
  • Denne anmeldelsen har ingen kommentar
Merk som upassende Flagget som upassende
6.9 /10 Ganske bra
Silvy de coninck - België
4 Oktober 2021 , Personer under 35 år
  • Praktisk nær stasjonen
  • Handig dicht bij station
  • Seng er ikke bærekraftig. Både min venn og jeg var akkurat gamle dagen etter. Kroppene våre sprakk og ble ødelagt omg for en dårlig seng. Da ble toalettsetet ødelagt. Badet er laget for kun slanke mennesker og små mennesker. Dørnummeret falt av. Kort sagt, vi var veldig glade for å være hjemme igjen på vårt eget hotell. Vi vil virkelig ikke gjøre dette igjen. Det er en hyggelig pris, men ikke hvis du har mye vondt i ryggen. Så jeg kommer definitivt ikke tilbake.
  • Bed is niet houdbaar. Zowel men vriend als ik waren de volgende dag precies oudjes. Ons lichaam gekraakt en gebroken omg wat een slecht bed. Dan was de wc bril kapot. Het bad is gemaakt voor enkel smalle mensjes en kleine mensjes. De deur nummer viel er af. Kortom wij waren zeer blij terug in ons eigen hotel thuis te zijn. Dit doen we echt niet opnieuw. Het is een leuke prijs maar niet als je dan mega veel rugpijn hebt. Dus ik keer echt niet meer terug.
Merk som upassende Flagget som upassende
Oppdatering anmeldelser

Oops! Noe gikk galt.

Du kan prøve igjen

Oppdater siden hvis det ikke fungerer.

Parkering
  • Parkering er ikke tilgjengelig på hotellet
  • Parkering i nærheten 12 € per dag
Innsjekking 14:00 - Utsjekking 12:00
Kjæledyr Ikke tillatt
Røyking Hele hotellet er røykfritt