Ja, du kan angi tilleggsforespørsler og/eller fasiliteter når du bestiller (trinn 1 i bestillingsprosessen). Dette vil bli sendt til hotellet slik at de er klar over forespørselen og kan ta hensyn til den. Det kan påløpe et gebyr for visse forespørsler (for eksempel en annen romtype eller for hunder osv.). Selv om hotellet alltid vil prøve å imøtekomme dine ønsker, er en preferanse ingen garanti. Hvis du har spørsmål om preferanser før du har gjort en reservasjon, kan du kontakte kundeserviceteamet vårt via kontaktskjemaet på forhånd.
Forespørsler etter at bestillingen er gjort
Ta kontakt med hotellet direkte hvis du ønsker å komme med ytterligere forespørsler etter bestillingen. Hotellets kontaktinformasjon finner du i bestillingsbekreftelsen. Hvis forespørselen din er av medisinsk betydning og bestillingen din avhenger av den, anbefaler vi at du kontakter kundeservicen vår på forhånd via kontaktskjemaet.