Ofte stilte spørsmål

Alt om nyhetsbrevet

  • Kan jeg endre min reservasjon etterpå?

    Hvis du ønsker å endre bestillingen (f.eks endre ankomstdato), er du velkommen til å kontakte oss på telefon 23960194 eller via e-post på: info@hotelspecials.no. Oppgi alltid bekreftelsenummer og navn når du kontakter oss.

  • Hva gjør jeg hvis jeg vil avbestille?

    Avbestillinger må gjøres via linken i din bekreftelse som du mottar via e-post. Du kan også kontakte oss på telefon 23960194 eller via e-post på info@hotelspecials.no for å avbestille. Sørg for å inkludere ditt navn, ankomstdato og bestillingsnummer. Du må alltid få bekreftelse på avbestilling via e-post for at det skal være gyldig. Avbestillinger som gjøres direkte til hotellet er ikke gyldig og er derfor klassifisert som en sen avbestilling. Dersom angrefristen er utløpt, kan hotellet og HotelSpecials.no belaste deg kostnaden for dette (se våre forhold). Vi anbefaler derfor at du avbestilling så tidlig som mulig.

  • Hva skjer hvis jeg ikke får noen bekreftelse via e-post?

    Hvis du ikke har mottatt noen bekreftelse på din reservasjon via e-post, må du kontakte oss via e-post eller telefon. For å kunne hjelpe deg, bør du vedlegge informasjon om ditt navn, hotellets navn og byen og dato for ankomst og lengden på oppholdet.

  • Hva betyr det at bestillingen är på "førspørsel"?

    Noen avtaler må behandles av hotellet før du får en klar bekreftelse. Hvis du gjør en slik anmodning, får du en klar bekreftelse innen 24 timer (vanligvis får du et svar innen 2 timer). I unntakstilfeller kan hotellet avslå anmodningen dersom de har fått mange bestillinger rett før din bestilling. For alle tilbud, er det tydelig hvis du må vente på en endelig bekreftelse av bestillingen.

  • Hva hvis hotellet er fullt?

    Noen ganger blir hotellet fullt mens du gjør din bestilling. I disse tilfellene vil vi kontakte deg umiddelbart for å tilby andre alternativer.

  • Er det mulig å reservere direkte med hotellet?

    Tilbud på HotelSpecials.no er kun mulig å bestille via www.hotelspecials.no. Hvis du bestiller direkte gjennom hotellet, er det en stor risiko for at prisen blir høyere.

  • Når vil jeg motta bekreftelse av min bestilling?

    Umiddelbart etter reservasjonen vil du motta en e-postbekreftelse. Hvis du ikke mottar denne bekreftelsen for reservasjonen, kan du kontakte oss. Noen forespørsler blir bekreftet innen 24 timer.

  • Er det mulig å gjøre en bestilling på mer enn 5 dobbelrom?

    Ja, det er mulig. Hvis din reservasjon er for en stor gruppe, anbefaler vi deg å følge vår gruppreservasjonsformulær. Deretter får du hjelp med din forespørsel innen kort tid.

  • Er det mulig å bestille flere tilbud som er rett etter hverandre i tid på det samme hotellet?

    Ja, hvis det ikke er mulig å gjøre det selv for hånd, kan du kontakte oss for mer informasjon. På vår kontaktside kan du finne telefonnumre og adresser.

  • Når vill reservasjonen være definitiv?

    Hvis du fyller inn bestillingsskjemaen riktig og sender bestillingen vil du motta innen noen få minutter en bekreftelse til din e-postadresse. Vær oppmerksom på at din reservasjon kan være definitive selv om du ikke mottar bekreftelse på e-post. I noen tilfeller må du imidlertid vente opptil 24 timer på denne bekreftelsen. Det frengår tydelig når du bestiller hvis du må vente på bekreftelse. Kontakt oss hvis du ikke mottar denne bekreftelsen.

  • Er det viktig å sette ankomsttid på min reservasjon?

    Rommet ditt er garantert til 18:00 på ankomstdagen. Hvis du ankommer senere, bør du varsle hotellet om dette. Hvis du vet dette allerede når du bestiller, er det bra hvis du skriver det i reservasjonen.

  • Er det mulig å gjøre en reservasjon over telefonen?

    Du er velkommen til å kontakte vår kundeservice på telefon 23960194 hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med din bestilling. Våre åpningstider er man-tors 09:00-22:00, fre 09:00-17.00 og lørdag-søndag 12.00-18.00.

  • Hva koster det for barna?

    For barn er det spesielle priser. Avhengig av deres alder, kan de bestilles mot en ekstra tillegg. Hvis dette tillegget ikke er oppført, kan du kontakte oss. En forutsetning for at barns priser vil gjelde er at de bor på samme rom som foreldrene. Hvis hotellene ikke har familierom kan ofte et barn sove i samme rom som foreldrene. Alle hotellene har ulike regler om antall barn i et rom. Vi kan hjelpe deg med de beste alternativene for din familie.