23960194 ring oss gjerne Tir 09:00 - 22:00

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Kan jeg endre min reservasjon etterpå?

    Hvis du ønsker å endre bestillingen (f.eks endre ankomstdato), er du velkommen til å kontakte oss på telefon 23960194 eller via e-post på: info@hotelspecials.no. Oppgi alltid bekreftelsenummer og navn når du kontakter oss.

  • Hva gjør jeg hvis jeg vil avbestille?

    Avbestillinger må gjøres via linken i din bekreftelse som du mottar via e-post. Du kan også kontakte oss på telefon 23960194 eller via e-post på info@hotelspecials.no for å avbestille. Sørg for å inkludere ditt navn, ankomstdato og bestillingsnummer. Du må alltid få bekreftelse på avbestilling via e-post for at det skal være gyldig. Avbestillinger som gjøres direkte til hotellet er ikke gyldig og er derfor klassifisert som en sen avbestilling. Dersom angrefristen er utløpt, kan hotellet og HotelSpecials.no belaste deg kostnaden for dette (se våre forhold). Vi anbefaler derfor at du avbestilling så tidlig som mulig.

  • Hva skjer hvis jeg ikke får noen bekreftelse via e-post?

    Hvis du ikke har mottatt noen bekreftelse på din reservasjon via e-post, må du kontakte oss via e-post eller telefon. For å kunne hjelpe deg, bør du vedlegge informasjon om ditt navn, hotellets navn og byen og dato for ankomst og lengden på oppholdet.

  • Hva betyr det at bestillingen är på "førspørsel"?

    Noen avtaler må behandles av hotellet før du får en klar bekreftelse. Hvis du gjør en slik anmodning, får du en klar bekreftelse innen 24 timer (vanligvis får du et svar innen 2 timer). I unntakstilfeller kan hotellet avslå anmodningen dersom de har fått mange bestillinger rett før din bestilling. For alle tilbud, er det tydelig hvis du må vente på en endelig bekreftelse av bestillingen.

  • Hva hvis hotellet er fullt?

    Noen ganger blir hotellet fullt mens du gjør din bestilling. I disse tilfellene vil vi kontakte deg umiddelbart for å tilby andre alternativer.

  • Når vil jeg motta bekreftelse av min bestilling?

    Umiddelbart etter reservasjonen vil du motta en e-postbekreftelse. Hvis du ikke mottar denne bekreftelsen for reservasjonen, kan du kontakte oss. Noen forespørsler blir bekreftet innen 24 timer.

  • Er det mulig å gjøre en bestilling på mer enn 5 dobbelrom?

    Ja, det er mulig. Hvis din reservasjon er for en stor gruppe, anbefaler vi deg å følge vår gruppreservasjonsformulær. Deretter får du hjelp med din forespørsel innen kort tid.

  • Er det mulig å bestille flere tilbud som er rett etter hverandre i tid på det samme hotellet?

    Ja, hvis det ikke er mulig å gjøre det selv for hånd, kan du kontakte oss for mer informasjon. På vår kontaktside kan du finne telefonnumre og adresser.

  • Når vill reservasjonen være definitiv?

    Hvis du fyller inn bestillingsskjemaen riktig og sender bestillingen vil du motta innen noen få minutter en bekreftelse til din e-postadresse. Vær oppmerksom på at din reservasjon kan være definitive selv om du ikke mottar bekreftelse på e-post. I noen tilfeller må du imidlertid vente opptil 24 timer på denne bekreftelsen. Det frengår tydelig når du bestiller hvis du må vente på bekreftelse. Kontakt oss hvis du ikke mottar denne bekreftelsen.

  • Er det viktig å sette ankomsttid på min reservasjon?

    Rommet ditt er garantert til 18:00 på ankomstdagen. Hvis du ankommer senere, bør du varsle hotellet om dette. Hvis du vet dette allerede når du bestiller, er det bra hvis du skriver det i reservasjonen.

  • Er det mulig å gjøre en reservasjon over telefonen?

    Du er velkommen til å kontakte vår kundeservice på telefon 23960194 hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med din bestilling. Våre åpningstider er man-tors 09:00-22:00, fre 09:00-17.00 og lørdag-søndag 12.00-18.00.

  • Hva er kostnadene?

    Tilbuden på HotelSpecials.no beregnes på to voksne mennesker i rommene, og i de fleste tilfeller tilkommer ingen avgift. Unntaket er når du reserverer våre Spesialtilbud med en ekstra god pris som vi arbeider hardt for å tilby kundene våre, da en serviceavgift på 59kr for en natt eller 99kr for 2 eller fler netter tilkommer. Det kan være kostnader for parkering og kjæledyr. Indirekte kostnader, for eksempel ved hjelp av telefon, filmer og mini-bar er ikke inkludert i prisen.

  • Hva menes med kredittkortsgaranti?

    Ved bestilling, vil du alltid levne ditt kredittkort som garanti for din reservasjon til hotellet. Dette er nødvendig som sikkerhet. HotelSpecials.no vil ikke belaste kredittkortet ditt. Ditt kredittkort vil bli belastet bare hvis du har reservert et rom med forskuddsbetaling eller hvis avbestillingsregler ikke ble fulgt.

  • Kan jeg betale for hotellreservasjonen på forhånd?

    Hvis du ønsker å betale din bestilling på forhånd er best å kontakte hotellet etter reservasjonen og gi ditt kortnummer eller få en bank du kan betale til. Etter betaling av oppholdet er på plass på hotellet, har vi dessverre ingen mulighet til å hjelpe deg med forskuddsbetaling. Noen tilbud på HotelSpecials.no har forskuddsbetaling. I disse tilfellene vil ditt kredittkort bli belastet når du bestiller.

  • Hva koster det for barna?

    For barn er det spesielle priser. Avhengig av deres alder, kan de bestilles mot en ekstra tillegg. Hvis dette tillegget ikke er oppført, kan du kontakte oss. En forutsetning for at barns priser vil gjelde er at de bor på samme rom som foreldrene. Hvis hotellene ikke har familierom kan ofte et barn sove i samme rom som foreldrene. Alle hotellene har ulike regler om antall barn i et rom. Vi kan hjelpe deg med de beste alternativene for din familie.

  • Koster det ekstra hvis jeg ønsker et rom med utsikt?

    Det avhenger av hotellet hvis det er mulig å bestille et rom med utsikt. Hvis det er mulig, er det angitt på informasjonsiden om hotellet. Det er også spesifisert eventuelle ekstra kostnader for dette. Hvis du trenger hjelp med denne informasjonen, eller ønsker å vite prisinformasjon, vennligst kontakt oss.

  • Hva gjør jeg hvis jeg har spesielle ønsker om forskjellige ting?

    Ved bestilling kan du angi dine preferanser som deretter formidles til hotellet. Vær oppmerksom på at dette bare er ønsker og ikke noe vi kan garantere. Hvis dine ønsker er krav kan du kontakte oss på telefon 23960194 eller via e-post info@hotelspecials.no så vi vil hjelpe deg med dine behov.

  • Kan jeg ta med kjæledyret mitt i rommet?

    Det varierer fra hotell til hotell. Hotellene som godtar kjæledyr har vanligvis spesielle rom hvor det er mulig å ta med kjæledyr, ofte mot en ekstra kostnad. Vennligst kontakt oss på telefon 23960194 eller via info@hotelspecials.no så vil vi hjelpe deg.

  • Hvordan kontakter jeg HotelSpecials.no?

    For spørsmål, ta gjerne kontakt med oss ​​på info@hotelspecials.no. Du kan også kontakte oss på telefon telefon 23960194 eller på Facebooksiden vår. Vår kundeservice er åpen følgende tider: Man-tors 09:00-22:00 Fre 09:00-17:00 Lør og Søn 12:00-18:00.

  • Hvorfor er det ingen telefonnummer til de hotellene som er oppført?

    Tilbud på www.hotelspecials.no kan kun reserveres via HotelSpecials.no. Hvis du har spesifike spørsmål om et hotell kan vi besvare disse. Kontakt oss for mer informasjon.

  • Hvor kan jeg gå med klager?

    Du er velkommen til å kontakte oss på telefon 23960194 eller via info@hotelspecials.no hvis du har noen klager. Klager vedrørende for eksempel rom eller fasilitetene på hotellet er best at du tar direkte med recepsjonen på hotellet.

  • Hvordan behandler HotelSpecials.no min personlige informasjon?

    HotelSpecials.no beskytter og respekterer personvernet til alle kunder. Vi behandler din informasjon konfidensielt og med stor forsiktighet. Vi har ikke under noen omstendigheter gitt ut personlig informasjon til en tredje part. Informasjonen er beskyttet i vår database som er beskyttet av den nyeste teknologien. I våre regler for personlige data er det forklart nøyaktig hvilken data som er lagret, hva den brukes til og hvilke rettigheter du har.

Kan du ikke finne spørsmålet ditt?

Kontakt os